wolves in the throne room – two hunters (2007)

bugün kendimi iyi hissetmiyorum. dün akşam kendi kedimin iki gün önce doğurduğu iki yavruyu kaybettim. o yavruları gömmek çok kötü bir his. bugün de bir türlü kendime gelemedim. sabahtan beri dinlemeye çalıştığım hiçbir şeyi beğenmedim. sonunda bu albüm, içinde bulunduğum ruh haline uydu. her ruh hali için uygun black metal olmalı. duygusal bağ kurduğunuz masum iki yavru kedinin kaybının acısına yakışacak kadar üzüntü dolu bir black metal albümü two hunters. abd’li grubun 2. albümü. bazı albümlerde adet yerini bulsun diye yapılan enstrümantal giriş harika. ardından gelen 3 şarkı da hastalıkta kanepe ve battaniyenin verdiği “huzurla içinde kaybolma hissi” veriyor. şarkıların içinde kayboldukça doom, kadın vokal, orkestra, yağmur, blast beat, nefesliler… gibi geçişler ve varyasyonlarda duraklıyorsunuz. her geçişin, her melodi hatta her notanın tadına vardıran zaman ölçüleri ve düzensiz tekrarlar yeni pek çok black metal grubu gibi wolves’un da bize sunduğu güzellikler. kaybı ve ardındaki umudu yansıtan ve dinleyeni yerden yere vuran 18 dakikalık kapanış şarkısı öne çıkmakla beraber, ben şapkamı uvertüre çıkarıyorum.

Bir Cevap Yazın

